sobota 12. októbra 2013

Poškodené bad sektory

Kamarát mi priniesol pevný disk , vraj mu nejdú spustiť niektoré zložky v počítači. Pevný disk bol uložený  v externom boxe 2.5". Najprv som si myslel že chyba môže byť v komunikácií a tak som harddisk z externého boxu vybral a otestoval  s mojím adaptérom.

Jednalo sa o disk 2.5" Western Digital 500GB SATA. Dal som skontrolovať disk programom HD Tune, ktorý používam aj na meranie rýchlosti disku. Disk vykazoval vadné bad sektory už natoľko a v takej miere poškodené, ktoré si už nedokázal manažment harddisku opraviť a nahradiť voľnými sektormi. 
Obrázok prezentuje iba začiatok skenovania vadných bad sektorov. 

Disk je nepoužiteľný a data na ňom boli poškodené. Najhoršie je že tam mal fotky z dovoleniek a tak podobne. Najlepšie je zálohovať data na 2 krát.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára